De persoon achter
Vormvinding

In 2016 richtte Freddie Moes het design-adviesbureau Vormvinding op om producten te ontwerpen 'die in staat zijn zichzelf te verkopen'. Vroeger volstond het om technisch onderscheidend te zijn. Daarna moest een product ook mooi, modern of karakteristiek zijn. Nu moet een product binnen een fractie van een seconde de juiste doelgroep aanspreken en zijn unieke waarde instant presenteren. Met die intentie geef ik vorm aan innovaties, waarbij ik gebruik maak van een unieke methode waarbij techniek, marketing, vormgeving en de doelgroepbeleving naadloos ge├»ntegreerd worden.  Alles wat bij design en innovatie bepalend is voor een overtuigend design, wordt zodoende manageable gemaakt. 

Met twee technische opleidingen en een studie aan de Design Academy en meerdere design-gerelateerde beroepen weet ik niet meer of ik meer vormgever, uitvinder of systeemdenker ben. Wat mij betreft zijn die rollen onlosmakelijk met elkaar verbonden en is het beter om het onderscheid niet te maken. In ieder geval ben ik pas tevreden als techniek en vorm elkaar versterken tot een uitermate aantrekkelijk en slim ontwerp. Vandaar de naam Vormvinding.

Ik nodig je uit om nader met mij kennis te maken. Dat kan natuurlijk door mijn LinkedIn profiel te bekijken, maar je kunt nog beter even contact met me opnemen.  

LinkedIn Contact